.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتظریم مالکیت باشگاه تعیین‌تکلیف شود/هنوز به بازیکنان پولی نداده‌ایم
سرپرست باشگاه نساجی مازندران گفت: تقویت کادر تیم بستگی به حل شدن مشکلات مالی دارد چرا که قرارداد بستن با بازیکن جدید، پول می‌خواهد و همه منتظریم مالکیت باشگاه تعیین‌تکلیف شود.

به گزارش شمال نیوز:محمود اسدی امروز با بیان اینکه در حال حاضر تیم فوتبال نساجی مازندران وضعیت خوبی ندارد و همچنان چشم انتظار حمایت مسؤولان است، اظهار کرد: از شورای اسلامی شهر و شهردار قائم‌شهر تقاضا داریم تا با ارائه راهکار به تیم نساجی کمک کنند.

وی افزود: پرهام تیمش را دوست دارد و از سال 87 تاکنون برای تیم هزینه کرده ولی جریان‌هایی پیش آمد که پرهام انگیزه‌اش را از دست داد ولی با این وجود از اول فصل در هزینه‌های پرواز، البسه کمک کرد و 200 میلیون تومان پرداخت نقدی به تیم داشت.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: فکر نمی‌کنم هیچ بخش خصوصی در ایران با سرمایه‌گذاری در ورزش هشت سال دوام بیارد و با آمدن سرمایه‌گذار جدید، انتظار کمک هست و باید همه همدل شویم.

این مسؤول با بیان اینکه دو تن از بازیکنان تیم به نام‌های حمید نعمتی و محمد علی‌نژاد از تیم جدا شدند، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم عباس‌زاده و رمضانی را مانند بقیه بازیکنان باتعصب تیم حفظ کنیم.

اسدی ادامه داد: تلاش داریم در نیم‌فصل دوم از بازیکنان خوب امیدهای نساجی مانند رحمان جعفری و ابوالفضل رزاق‌پور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اگر قبل از پایان نقل و انتقالات لیست بازیکنان امید رد می‌شد می‌توانستیم از آنان در تیم بزرگسال استفاده کنیم، تصریح کرد: به این دلیل نتوانستیم در نیم‌فصل اول از امیدها استفاده کنیم و قطعاً در نیم‌فصل دوم از این جوانان بهره می‌گیریم.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: تاکنون شهروز انصاری، کسی که قرار است مالکیت باشگاه نساجی را در اختیار بگیرد را ندیدم ولی امیدوارم در جلسه امروز تکلیف مالکیت هم مشخص شود.

این مسؤول با بیان اینکه در این چند سال بالای 140 بازیکن عوض کردیم، اظهار کرد: این تعویض‌ها برای تیم بار مالی دارد و همین سبب شد تا بدهی‌های باشگاه انباشته شود.

اسدی بیان کرد: هشت روز است که تیم فوتبال نساجی مازندران تمرین نکرد و از 17 دی‌ماه، نیم‌فصل دوم آغاز می‌شود و کار سختی در پیش داریم چرا که فوتبال بازی کردن کار راحتی نیست.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است و نمی‌توان کاملاً از تیم امید استفاده کرد چرا که نساجی تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ می‌خواهد.

سرپرست باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه بالاترین رقم در تیم ما 180 میلیون تومان و پایین‌ترین رقم 5 میلیون تومان است، تصریح کرد: هنوز به هیچ‌کدام از بازیکنان بابت قرارداد پولی نداده‌ایم.

اسدی گفت: تقویت کادر تیم در برنامه حسین مسگرساروی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران است و بستگی به حل شدن مشکلات مالی دارد چرا که قرارداد بستن با بازیکن جدید، پول می‌خواهد و همه منتظریم مالکیت باشگاه تعیین‌تکلیف شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.